Prevádzka zariadenia cestovného ruchu


Školenia Prevádzka zariadenia cestovného ruchu je vhodné realizovať priamo v zariadení cestovného ruchu, s ohľadom na maximálne prispôsobenie obsahu a rozsahu školenia požiadavkám zariadenia, ale aj s ohľadom na ochranu know-how.


  • PZ-I Zriaďovanie zariadenia CR
    • základné informácie potrebné pre zriadenie zariadenia CR
    • PZ-I-1 Zriaďovanie zariadenia CR-1
      • legislatíva zriaďovania zariadenia CR
      • projektovanie zariadenia CR
      • vybavenosť a financovanie zariadenia CR

  • PZ-II Prevádzkovanie zariadenia CR
    • podstatné informácie potrebné pre zabezpečenie prevádzky zariadenia CR
      • PZ-II-1 Prevádzkovanie zariadenia CR-1
        • úvodný popis modulov témy Prevádzka zariadenia CR
        • právne minimum prevádzkovateľa zariadenia CR
        • stratégia, plánovanie, ekonomika, marketing, kontroling a kvalita zariadenia CR
        • riadenie ľudských zdrojov (personalistika) a starostlivosť o klienta

  • PZ-III Personálna stratégia a RĽZ zariadenia CR
    • úspech zariadenia CR spočíva vo výbere, starostlivosti a riadení personálu
    • PZ-III-1 Personalistika-1
      • právne minimum prevádzkovateľa zariadenia CR v oblasti ľudských zdrojov
    • PZ-III-2 Personalistika-2
      • základné personálne riadiace normy a smernice-1
    • PZ-III-3 Personalistika-3
      • základné personálne riadiace normy a smernice-2
    • PZ-III-4 Personalistika-4
      • plánovanie v oblasti ľudských zdrojov
    • PZ-III-5 Personalistika-5
      • výberové a prijímacie procesy do zariadenia CR
    • PZ-III-6 Personalistika-6
      • adaptačné procesy, vzdelávanie, kariérny rast, personálna analýza
    • PZ-III-7 Personalistika-7
      • interpersonálna neverbálna komunikácia
      • ako čítať z reči tela klientov a spolupracovníkov
    • PZ-III-8 Personalistika-8
      • interpersonálna verbálna komunikácia
      • ako správne komunikovať s klientmi a spolupracovníkmi
    • PZ-III-9 Personalistika-9
      • meranie spokojnosti klientov a pracovníkov
    • PZ-III-10 Personalistika-10
      • hodnotiace a odmeňovacie systémy pre manažérov zariadenia CR
    • PZ-III-11 Personalistika-11
      • personálny kontroling a benchmarking pre manažérov zariadenia CR
    • PZ-III-12 Personalistika-12
      • efektívna práca v tíme pracovníkov zariadenia CR
    • PZ-III-13 Personalistika-13
      • projektové riadenie – výkonný nástroj moderného riadenia náročných projektov a procesov v zariadeniach CR
    • PZ-III-14 Personalistika-14
      • časový manažment-1
      • ako efektívne riadiť čas manažérov i pracovníkov zariadení CR
    • PZ-III-15 Personalistika-15
      • časový manažment-2
      • ako efektívne riadiť čas manažérov i pracovníkov zariadení CR

  • PZ-IV Prezentácia zariadenia CR
    • profesionálna prezentácia zariadenia CR a jeho personálu
    • PZ-IV-1 Prezentácia zariadenia CR-1
      • prezentačné zručnosti zariadenia CR pre oblasť pravidiel diplomatického protokolu a spoločenskej etikety
    • PZ-IV-2 Prezentácia zariadenia CR-2
      • prezentačné zručnosti zariadenia CR pre oblasť pravidiel obchodnej etikety a spoločenských podnikov
    • PZ-IV-3 Prezentácia zariadenia CR-3
      • firemná kultúra zariadenia CR
      • ako budovať a zžiť sa s firemnou kultúrou zariadenia CR
    • PZ-IV-4 Prezentácia zariadenia CR-4
      • prezentačné zručnosti manažérov a pracovníkov zariadenia CR-1
      • ako využiť prezentáciu zariadenia CR na zvýšenie návštevnosti
    • PZ-IV-5 Prezentácia zariadenia CR-5
      • prezentačné zručnosti manažérov a pracovníkov zariadenia CR-2
      • profesionálna prezentácia zariadenia CR
    • PZ-IV-6 Prezentácia zariadenia CR-6
      • prezentácia zariadenia CR na webe-1
      • ako správne vytvárať a aktualizovať webové stránky zariadenia CR-1
    • PZ-IV-7 Prezentácia zariadenia CR-7
      • prezentácia zariadenia CR na webe-2
      • ako správne vytvárať a aktualizovať webové stránky zariadenia CR-2
    • PZ-IV-8 Prezentácia zariadenia CR-8
      • prezentácia zariadenia CR na webe-3
      • ako správne vytvárať a aktualizovať webové stránky zariadenia CR-3

  • PZ-V Starostlivosť o klienta v CR
    • aby sa k nám hostia radi vracali
    • PZ-V-1 Starostlivosť o klienta v CR-1
      • ako získavať a udržiavať klientov zariadenia CR
    • PZ-V-2 Starostlivosť o klienta v CR-2
      • ako motivovať klientov zariadenia CR, pracovníkov a seba samého
    • PZ-V-3 Starostlivosť o klienta v CR-3
      • asertívne a empatické riešenie konfliktov s klientmi zariadenia CR
    • PZ-V-4 Starostlivosť o klienta v CR-4
      • stres a relax v zariadeniach CR

  • PZ-VI Ekonomika zariadenia CR
    • ekonomika pre neekonómov – vyznajte sa v plánovaní financií a vo finančných výkazoch
    • PZ-VII-1 Ekonomika zariadenia CR
      • základné ekonomické pojmy
      • plánovanie a kontrola financií v zariadení CR
      • finančné výkazy zariadenia CR

  • PZ-VII Kvalita zariadenia CR
    • systém riadenia kvality zvyšuje návštevnosť zariadenia CR i Váš voľný čas
    • PZ-VII-1 Politika kvality zariadenia CR
      • základné pojmy systému kvality
      • riadiace normy, smernice a pravidlá zariadenia CR
      • ISO v zariadeniach CR