Marketing zariadenia cestovného ruchu


Cieľom školení Marketing zariadenia cestovného ruchu je asistované vypracovanie marketingovej stratégie a marketingového plánu zariadenia cestovného ruchu. Individuálnym prístupom garantujeme dodržanie ochrany duševného vlastníctva, know-how a ekonomických ukazovateľov každého zariadenia cestovného ruchu.


  • MZ-I Úvod do marketingu
    • prípravné školenie pre frekventantov, ktorí nemajú marketingové vzdelanie
    • MZ-I-1 Úvod do marketingu-1 začiatočníci
      • popis modulov témy Marketing zariadenia CR
      • základné marketingové pojmy a nástroje
      • ukážky zo školení témy Marketing zariadenia CR

  • MZ-II Prieskum trhu v CR a SWOT analýza
    • štatistiky a trendy návštevnosti, ako profilovať zariadenia CR, čo efektívne financovať
    • MZ-II-1 Prieskum a SWOT analýza-1
      • úvodné školenie
      • prieskum trhu v CR
      • štatistiky CR, analýzy, trendy návštevnosti
    • MZ-II-2 Prieskum a SWOT analýza-2
      • pokračovanie školenia
      • SWOT analýza zariadenia CR

  • MZ-III Segmentácia trhu CR, marketingový mix, propagácia a reklama
    • na akú cieľovú skupinu sa zamerať, ako realizovať marketingový mix
    • MZ-III-1 Segmentácia trhu-1
      • segmentácia trhu
      • marketingový mix-1
    • MZ-III-2 Segmentácia trhu-2
      • marketingový mix-2
      • propagácia a reklama v CR

  • MZ-IV Spotrebiteľské správanie, spokojnosť zákazníka v CR, agroturistika
    • ako získať a udržať návštevnosť zariadenia CR s rešpektovaním spotrebiteľského správania
    • MZ-IV-1 Spotrebné zvyklosti zákazníka-1
      • spotrebiteľské zvyklosti zákazníkov v CR
      • spotrebiteľské správanie jednotlivých segmentov trhu a cieľových skupín
    • MZ-IV-2 Spotrebné zvyklosti zákazníka-2
      • spokojnosť zákazníka v CR
      • sledovanie a meranie spokojnosti zákazníkov
    • MZ-IV-3 Spotrebné zvyklosti zákazníka-3
      • profilovanie zariadenia CR
      • agroturistika

  • MZ-V Distribučné cesty, sprostredkovatelia predaja, internet v CR
    • ako propagovať zariadenie CR – sprostredkovatelia, internet, portály, webová stránka
    • MZ-V-1 Distribučné cesty-1
      • sprostredkovatelia predaja v CR
      • registrácia na portáloch
      • výber vhodných sprostredkovateľov predaja podľa cieľových skupín zariadenia CR
    • MZ-V-2 Distribučné cesty-2
      • elektronické distribučné systémy
      • odkiaľ prichádzajú potenciálni zákazníci do zariadenia CR
      • Google Analytics – bezplatné štatistiky a detailné prehľady návštevnosti webových stránok zariadenia CR
    • MZ-V-3 Distribučné cesty-3
      • internet v CR-1
      • bezplatné a platené internetové služby pre zariadenia CR
      • analýza web stránok zariadení CR-1
      • optimalizácia stránok a zvyšovanie návštevnosti stránok zariadenia CR-1
    • MZ-V-4 Distribučné cesty-4
      • internet v CR-2
      • analýza web stránok zariadení CR-2
      • optimalizácia stránok a zvyšovanie návštevnosti stránok zariadenia CR-2

  • MZ-VI Cenotvorba v CR
    • ako urobiť z cenotvorby marketingový nástroj zariadenia CR
    • MZ-VI-1 Cenová politika-1
      • za „koľko“ predávať?
      • tvorba cien, vernostné ceny
      • packaging a programming (balíky služieb, mimosezónna návštevnosť)

  • MZ-VII Marketingová stratégia a plánovanie v CR
    • marketingová stratégia zaručí budúcnosť zariadenia CR a plánovanie zabezpečí jej úspešnú implementáciu
    • MZ-VII-1 Marketingová stratégia a plánovanie-1
      • prípravné školenie pre frekventantov, ktorí nemajú vzdelanie v oblasti stratégií
      • základné pojmy marketingovej stratégie
      • teória tvorby marketingovej stratégie
    • MZ-VII-2 Marketingová stratégia a plánovanie-2
      • prípravné školenie pre frekventantov, ktorí nemajú vzdelanie v oblasti plánovania
      • základné pojmy v plánovaní
      • teória tvorby marketingových plánov
    • MZ-VII-3 Marketingová stratégia a plánovanie-3
      • tvorba marketingovej stratégie zariadenia CR
    • MZ-VII-4 Marketingová stratégia a plánovanie-4
      • tvorba marketingových plánov zariadenia CR